Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алтернатор 2.4

    Така от известно време алтернатора държеше 14,0в,
    постепенно почна да пада 13.8 с включени консуматори пада напрежението но после си ги въстновява до 13,8 на моменти падаше и до 13,4.
    Всички тези стойности съм ги мерил на акумулатора.
    Един ден както си я карам почна да свири,меря аз 13.1
    натискам газта,свири още повече.Свалих алтернатора и в сервиз да го тестват,
    14.2 си ги прави на секундата но въпреки това ги накарах да сменят четки лагери колектори и проверка на дийодния блок,демек пълно обслужване.
    Докато траеше свалянето и качването на алтернатора заредих си акумулатора,
    палим колата и пак замерване о чудо 14.00 викам си това е,да ама не след 3 дена почна пак да свири ремъка
    мерим 13,1 на акумулатора колкото повече вдигам оборотите повече свири А на динамото 14.1 сега кво правим?
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

  • #2
    Сменихте ли ролката ?
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Нея съм пропуснал да я спомена,сменена е.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        Щом свири не приплъзва ли ремъкът?
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Да свири ужасно,даже като пусна климата става по-зле,
          поливам с вода и ремъка спира да се върти,
          ролките са проверени всичките се въртят свободно на ръка без шумове.
          Колко маси има в двг. отсека?
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #6
            Как така спира да се върти, защо не смениш и него?Аз помня, че бях сложил по къс и не натягах от ексцентричната ролка!Той поне е евтин и се сменя лесно.
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

            Comment


            • #7
              А тази на компресора на климатика и самият компресор как са?
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Явно ремъкът не стои добре опънат.
                Обтяжната ролка (пружиниращата) вероятно е причината. И по-точно нейният амортисьор. Има случаи в които заради него дори изпада ремъкът.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:15.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Ремъка(1764 -6рк) паразитна ролка и ексцентрик са сменени Април,обтегача него съм сменил преди 2г.
                  Всичко е опънато на чук,даже когато освободя ексцентрика ремъка не излиза свободно налага се да натисна и обтегача.От кмпресора няма и звук,него лагери са сменени преди година година и половина.
                  156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                  KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                  Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                  Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                  Comment


                  • #10
                    Еко ти го каза !
                    Имаш слабо опънат ремък. Търси къде е проблема.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Е как слабо опънат,след като освободя ексцентрика,ремъка още е опънат. Ремъка по-католог го дават 1764 или 63.
                      Аз търсим търсим и не мога да разбера от къде произлиза проблема за това се допитвам.
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #12
                        Амортисьорът за който говоря има за цел да държи постоянно ремъка опънат, играейки ролята на успокоител. В противен случай, независимо от това че е опънат на загасен мотор, има моменти в които се охлабва заради вибрациите в пружиниращата ролка и точно тогава приплъзва/просвирва. Ако не беше така, тая ролка щеше да е просто пружинираща (както е при бензиновите мотори) и нямаше да струва една шапка пари.

                        Демпферната шайба на КВ в какво състояние е?
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:35.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Демфера е огън без напукано без луфтове,ами ще пробвам да видим със стария неханизм на оптегача ако има промяна,ще купим нов,една две шапки колкото е нужно само да знам,че ще се оправи
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                            Демфера е огън без напукано без луфтове,ами ще пробвам да видим със стария неханизм на оптегача ако има промяна,ще купим нов,една две шапки колкото е нужно само да знам,че ще се оправи
                            Ако старата ролка и си я бил сменил само профилактично (т.е нейният амортисьор е здрав), залагам една бира, че проблемът ще изчезне, като я смениш.

                            PS:

                            Преди да я смениш, загледай въпросната ролка докато работи моторът и виж дали се виждат вибрации в моментите в които ремъкът просвирва.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:52.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Така досадното свирене за сега изчезна,сложих стария ремък и стария обтегач.
                              Ремъка който свиреше беше се износил да каучук по-пистите.
                              Акумулатора е зареден и след няколко дена ще я меря пак да видим как зарежда.
                              Благодарности колеги за напътствията,ще има бири
                              п.п. кагато свиреше оптегача не можех да го видя от вибрациите.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X